HT Taristu (kolmas ülesanne)

Kuna lasteaed alles alustab digitaalsete vahendite ja veebikeskkondade kasutamist ei ole õpetajatel nõua luua e-portfolio. Arvutite puudumise tõttu ei kasuta lasteaed hetkel ka veebikeskkondi. Eesmärk 2016 aasta kevadeks on kasutusele võtta e-lasteaia keskkond, kus toimub igasugune dokumentatsioon ja info jagamine. Oma rühmale olen loonud blogi, kus vanemad leiavad info meie (laste) tegemistest sellel ajal, kui nad tööl on.

Selleks, et saaksin silma peal hoida tehnoloogia kasutamisel ning õpetajate pädevuste tekkimist ja arenemist kavatsen kord kvartalis läbiviia teemapäevad, kus õpetajad ise tutvustavad mõna tehnoloogilist vahendit ning räägivad parimaid praktikaid. Enda töö analüüsimiseks palun õpetajatel nii kirjalikku, kui suulist tagasisidet. Lisaks usun, et kui õpetajad asuvad kasutama vahendeid ning tunnevad end motiveeritud seadmete kasutamisel on minu töö tehtud sobivalt.

Praegusel hetkel maadlen veel mõne õpetajaga teemal “Kas tehnoloogia on lasteaias üldse vajalik?”. Usun, et ka see teema saab ammendatud, kui teised õpetajad hakkavad usinalt tehnoloogilisi vahendeid kasutama ning oma tegemistest rääkima. Lasteaias levivad jutud kiiresti 🙂

4 thoughts on “HT Taristu (kolmas ülesanne)

Add yours

  1. Kirjeldad, kui tugevalt te lasteaias e-õpet arendate, mida meie teeme hetkel oma koolis. Samas tean, mis tunne on, kui kirjutad, et maadled veel mõne õpetajaga selle vajalikkuse üle. Ka minul on seesama käsil, ehk siis maadlemine 2-3 õpetajaga ehk siis valdava vähemusega. Kuid see on tüki maad raskem kui õpetada asjast huvitatud algajaid, keda võib olla 2 korda rohkem.

    Like

  2. Sa oled ära teinud suure töö ning usun, et saad n-ö maadeldud ka nende 2-3 õpetajaga. Mingu hetk nad nad ehk mõistavad seda, kuidas mõne tehnoloogilise vahendi või keskkonna kasutamine aitab nende tööd kergemaks teha. Hoia pea püsti ja meel selge ja mis peamine, ära kaota kunagi oma eesmärke silmist! 😉

    Like

  3. Kuidas kommenteeriksid tehnoloogia kasutust poolteist kuud pärast arvutite saamist?
    Kuidas on muutunud nende õpetajate suhtumine, kes enne ei pidanud tehnoloogiat lasteaias vajalikuks?

    Like

    1. Arvutite kasutamine ja kasutamise oskused on oluliselt paranenud. Samas ei saa öelda, et õpetajad seda heameelega teevad. Pigem võetakse arvutit, kui ebavajaliku osana. Suhtumine tehnoloogiasse muutunud ei ole. Arvan, et palju ei muutu enne kui oleme endale mõned vahendid soetanud. 🙂

      Like

Leave a comment

Blog at WordPress.com.

Up ↑